Followers

Jutawan Muda

Wednesday, December 1, 2010

Bukit Kelaung

Assalamualaikum..

hujan lebatnya kat luar...ok x yah risau sekarang berada di dalam rumah bukan luar rumah .x basah pun..ehhehe..ok..ok..ok stop mengarut..
kemarin aq pergi main pantai..main ke..hehehe x lah jalan2 jee kat pantai..kat Bukit Keluang Q tahu kot tempat ni..dekat je ngan rumah kakak aq lebih kurang 15 minit...tapi malangnya hujan lak so x boleh lama2 kat sana dan hasilnya adalah tadaaaaaa...

 ni kat atas jambatan tuk naik atas..depan sana da lagi kawasan cantk tapi x sempat sampai hujan turun...

 This is my sister..hehh posing jee kerjanya

 hehh...atas batu pun jadi la..kat belakang tu gam gua..nak picnic kat sini best..nanti nak datang sini la picnic..
Que nak orgenis ya heheh..



 ni kat bawah jambatan tadi...

 tengok la iat laut tu...agak menyeramkan la..tapi sempat lagi ambik gambar hehe

 tolong...jangan tolak aq...



 susahnya nak panjat benda ni...



aq rasa pic ni nise..x tau nape..nampak cantik hheeh...

No comments: