Followers

Jutawan Muda

Saturday, December 4, 2010

Burger..burger..burger

Assalamualaikum
jom buat burger heeh












tadaaaaaaaaaaaaaaaa

  yummmyummm
hheheeh siap bercahaya..hehehe

 





sebenarnya ni gerai sepupu aq...heheh saja gatai tangan nak masak2...best gak jual burger ni..mahsyuk la gak...hehhe...x menag tangan kot..maklumlah org baru nk bungkum burger cam gumpal kain buruk pun ada gak heheh...ok la mesti penat nak baca kan..heheh

aq nak p terangganu lak ni...taska anak buat aq buat program..heheh alang2 dah ada kat sini pe lagi jalan2 la walaupun hujan..heheeh tak pe air jee pun...ok la gua cau lu..dah bising dia org heehhe

5 comments:

Wan Zulqhairi said...

nak burger satu..................... cam best jeww.... daging lebih ekk..

hamihemo said...

boleh..bayar lebih la..heheh
kena kerja lebih cikit baru dapat ramai follower ni..hhehhh

kaboreta said...

ak makan beger mc D je..haha

ila said...

wah sedap burger,
da la tgh lapar nie

hamihemo said...

kaboreta:zaman mcd simpan yepi skrg..duit x masuk lagi hahaha...tapi teringin kot makan Chieken Medilux tu..kecur ayaq liur bila lalu dpn mcd..sedih..hhehe

ila: apa lagi oder la hahah...