Followers

Jutawan Muda

Thursday, December 30, 2010

Hantu Kak Limah punya pasal

Assalamualaikum..

konvoi ramai2 naik moto p mines..emm ramai ke 3 buah moto jee kot hahah.. ini lah mereka

 cam kenal jee mamat ni..
helmet besaq pada kepala
cam alian dah rupanya
hahaha
aq naik moto ngan Que cam naik kuda...
semua redah jee lubang x lubang, lombong x lombong
kalau ada lubang kubur pun aq rasa dia redah jee hahaah


 Nuar dengan megahnya menuggang kuda  moto nya..
sempat lagi senyum
haha


 minah sempit rempit (Adila n Mimie) ni sempat lagi peace...
jangan terkejut la kalau jumpa dia org ni naik mota kelapa ke belakang
bukan apa naik laju sangat ..
korang boleh bayang x cam mana...
hahah
mesti x dapat byng kan..ok tak pe biar aq gelak sowg2

Sampai jee kat mines tu kami isi perut yang berlagu Keroncong Buat Ana-M.Nasir  dengan claypod

 emm yammiiii..
licin best sangat

 
tapi satu tragedi oktober Desember berlaku
claypod yang si Que ni makan tumpah..
bertempiaran kami lari (bohong jee)
siap bising 1 meja claypod tumpah..
sian kat Que dapat makan sikit jee
haahah...
tu la x baca bismillah sangat

dan tujuan utama untuk kuar hari ni adalah tengok cerita ni Hantu Mak Kak Limah Balik Kampung Rumah

Mula2 ingatkan cerita dia seram tapi aq tersasar di jalan mu..rupa2 nya cerita dia lawak...dalam dok gelak2 pun dak gak bunyi org menjerit cam hesteria pun ada..seram weh hahaha..bukan seram cerita seram dengar orang gelak cam cik ponti hahaah...

2 comments:

Anuar Al-Ameen said...

thank you mije sbb amek gmbr aku,,cantik..

ta puas haty la tgk citer tu...ta besh,,,

hamihemo said...

welcome heheh...
tak pe wa kita tengok khurafat lak haha