Followers

Jutawan Muda

Wednesday, December 15, 2010

Tag Dari Telaga Putih

Assalamualaikum...

datang lagi hahaah..kali ni nak jawab tag lak.. aq di tag oleh c pelat ping pong

1) adakah anda rasa anda HOT ?
kadang-kadang da la jugak..kadang2 cam orang biasa...tapi kalau dah rasa hot tu..rasa bangga lebih kot..awek dok ushaaaa hhheee..(tiada kaitan)

2)update wallpaper yg anda guna sekarang?
x maou..aq rasa wallpaper ni nice.
aq suka sebab gambar aq hahahah

3)cerita about this wallpaper.
rasa handsome (hakikatnya x)..hahhaah...dah sebati kot dengan wallpaper ni
n x suka tukar wallpaper..kalau da yang betul2 menarik baru tukar

4)kali terakhir makan pizza?
bulan lepas kot sebelum final ada orang belanja..dia orang menang main futsal liga raub...
kalau sesiapa nak belanja lepas ni on jee hahah

5)lagu terakhir yang anda dengar
gua minat lagu evegren hahha
lagu kat blog ni..ukay-kekasihku..walaupun dia orang yang mahu medampingi hahah
lagu tetap layan

6)apa yang anda buat semasa selesaikan tag ni ?
x tau lagi..tengok keadaan la..
nak p jalan2 kot..maou ikut jomm

7)selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa ?
emmm entah la dari dulu nama mijea jee orang panggil
anak buah panggil ayah jea..
nama yang aq akan guna masa hadapan AM hahha..
jangan terkezutt

8) tag 5 orang :

9)siapa orang no.1 dengan anda ?
musuh..hahha x de la kawan l kolej, 1 bas,
1 kelab gosip hoohohoh

10)katakan sesuatu pada orang no 5
semua orang sayang awak...hahaah(tetiba)

11)nombor 3 ade hubungan dengan siapa
dengan aq hahha..
mampus lepas ni aq kena hentam ngan maggie..

12)bagaimana pula no. 2?
x tau nak habaq la pasal dia ni hahah...
tapi power main bowling...

13)katakan cinta kepada orang no.4
cinta sejati akan datang..
tungguuuuuu....

14) berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:
~suka shopping
~geng umpat ramai2 hahaha
~ suka makan
~suka kuar malam..emmm ya ka..hahha x kot
 

dah habis dah..hahah...(korang jangan hemtam aq lak lepas ni )
hahaha

No comments: