Followers

Jutawan Muda

Wednesday, December 29, 2010

Sedih + Bersyukur

Assalamualaikum

Pagi2 dah sedih pe kes..Hari ni lapar gilerr kot rancang nak kuar makan malam tadi alih2 rahmat Allah turunkan dengan renyainya..Ada la 2 3 kali kilat petir menari2 tu...Alih2 aq terdampar dalam bilik sowang...serba x kena..tido x boleh..meniarap x boleh..nyanyi boleh..Nasib baik la ada si Nuar ni kasi aq...makan malam hari ini..ni dia


mi sedap..memang sedap la..
nikmat makan masa lapar n panas2...

 yam..yam walaupun hanya mi aq ku telan
kerana perut ku dah berlagu macam2 dah...x larat nak dengar

walaupun keseorangan...aq telan juga mi sedap ni..
x senonoh punya org makan..
tau la kebulur jangan la tunjuk kat org..
ishh buat malu aq jee

 
licin aq telan hhah
nasib baik garpu n bekas ni aq x boleh makan
kalau x semua aq telan

ok la perut dah kenyang..tilan dah tersedia..selimut telah ku tarik..masa untuk cerita korea lak..heheeh

3 comments:

ML said...

ish3~ kesian kesian kesian... haha~

Anuar Al-Ameen said...

erk....u r wlcome mijea..ade sebungkus agy maggie goreng kat bilik aku, kalau nak dtg agy yea..

hamihemo said...

ML ~ tu la nasib badan

Nuar~ tak pe wa kalau lapo aq p lak ambik