Followers

Jutawan Muda

Tuesday, December 14, 2010

Jiwa kacau (untuk aq)

Assalamualaikum

Aq x suka perasaan ni...terus terang aq cakap..memang aq x suka..tak tahu cam mana nak cakap perasaan ni cam mana..semua ada semua jadi cam nasi campur..kalau nasi campur sedap gak makan..ni perasaan..Biasa la kan bila kita dah dewasa ni macam2 kita lalui..mungkin dulu bila kita rasa sedih ada kawan untuk kita cheer up,da kawan untuk kita borak, da kawan tuk kita kongsi..tapi bila x de orang kat tepi, hp x de kredit kena la belajar tanggung sorang2  nasib baik aq ada teman setia..ko la penyeri aq..sekurang2 aq boleh luarkan pada ko..walaupun ko hanya mampu menerima aq sahaja dari aq tapi ko tetap setia...haahh...

Alhamdullilah dah lega sikit...ini semua dugaan dari Allah..kadang2 kita rasa gembira..kita kongsi dengan mereka..mereka dan mereka tapi kita lupa kan Dia..bila kita sedih kita nak kongsi dengan mereka...mereka..dan mereka semua tiada hanya Dia yang setia...Jahilnya..tapi ai seketika je kan..bila kita gembira balik kita lupakan Dia lagi..tapi Dia masih setia disana

bila kita diatas kita lupa orang dibawah,tepi, kiri kanan semua kita x hirau..bila kita dibawah semua kita nak capai org ditepi, dibawah asalkan kita selamat...kenapa harus cam tu..kenapa ko x berdiri atas kaki sendiri..kena selalu nak mengharapkan orang...emmm sebab aq x boleh...kenapa dengan sebaris ayat jee kamu nak melenting..kenapa..kenapa..ko da buat salah ke..hhahaha sapa yg makan cili boh dia yang terasa pedas..
aaaa..sudah..sudah kenapa semua ni berselaru...emmm mungkin ko tiada teman ...mana ada aq punya ramai teman..tapi kenapa jadi cam ni...

ok..dah..dah nak megarut..pening aq nak bacanya...
tapi betul malam ni jiwa aq kacau...
layan lagu la 

p/s : aq suka dengar lagu bila jiwa aq kacau

1 comment:

ANATI SOKI said...

sabor.. tuh semua realiti kehidupan.. :)