Followers

Jutawan Muda

Tuesday, December 28, 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

Assalamualaikum

Setelah sekian lama menyepi kini blog ni bernyawa kembali..Thanks to Allah kerana masih meminjamkan nyawa untuk saya..
Kali ini cam biasa ahahhah di tag oleh cik Wamozuwaha kita berkaitan dengan giveaway dari eqbalzack

1.1.11 serba satu tu kan heheh...itu tarikh tutup giveaway ni..kadang2 kita x perlukan alasan untuk membuat satu2 benda hehehe tapi kali ini saya ada alasan saya nak hadiah yang serba satu itu..sangat lah teruja..Blog abg eqbal blog yang sangat menarik (bukan bodek yaa) mungkin ang eqbal ada DSLR saya suka tengok gambarnya amat menarik..okk dah tak tau nak cakap apa dah dengan ini saya ingin mengetag anuar

No comments: