Followers

Jutawan Muda

Tuesday, November 30, 2010

FB nape ni

Tadi baru jee buat entry ni buat entry balik pe ke jadah ni???

aq buka fb aq dan ini yg jadi

apa yang aq tulis x kuar tapi postnya ada..x ke tension tu..aq ingat benda ni x la melarat ni dah 2 minggu kot..still x berubah..bengang gua...aq x tau la orang lain dapat baca ke x apa yang aq post @ dia orang pun sama ngan aq...ke aq sorang je..nak buka fb pun jadi malas..emm lantok ko la fb..blog lagi best heheh..ok la assalamualaikum

3 comments:

Kanda said...

Post saya pn ada situ..haha

xxhidayahxx said...

patot la tengok kat fb nampak . jer...
rupenye fb rosak..

hamihemo said...

heheeh tu la pasal..heehe promot fb is