Followers

Jutawan Muda

Tuesday, December 14, 2010

contest gambar kenangan sekolah dulu2

Assalamualaikum...

sihat semua adik-adik, abg2, kakak2, harap dalam keadaan cerai selalu hahah..ok kali ni nak join contest gambar kenangan sekolah dulu2 lak...contest ni cik ida(klik ke contest) anjurkan..dah lama dah nak join contest ni..tapi mana da dalam lappy ni gambar sekolah pastu godek gambar dalam fb pastu jumpa la gambar
 kenangan dulu..woooo lama tu sat lagi kita tengok na..ahhaha

 
ni la tuan punya blog yang buat contest tu...

mai la aq story sikit la pasal sekolah aq ni..ahaha..ni aq ambik gambar sekolah rendah..Sekolah Kebangsaan Alor Talent acehhh..cehhhh nama nak power jee kan..x la nama sebenarnya Sekolah Kebangsaan Alor Bakat (SKAB) Bachok..dekat jee ngan rumah aq lebih kurang 3 km kot..dulu2 p sekolah jalan kaki jee x pun naik basikal hahha...rempit jalanan la dulu2 aq ni..
 (logo sekolah) 
dulu sekolah tu buruk lama..kayu lagi tapi sekarang dah cantik weh. Nama sekolah tu sempena nama kampung tu..aq mula sekolah dari pra sekolah sampai la darjah enam kat sekolah tu...kiranya anak murid sejati la ni hahaha..boleh lak kan hahaha..cikgu aq dulu2 pun semua dah x de kot..bukan meninggal la semua bertukar @ pencen...
banyak kenangan aq masa sekolah rendah..best kot asyik main jee mana nak ingat belajar dulu2...x de jee cikgu dalam kelas ada jee xtvt kami bising 1 kelas pastu kena denda kutip sampah tengah2 panas lak tu..haha..
pagi2 beratur tepi kelas, nak p library beratur baik gilerr kot..hahaha..ok2 dah2 nak melalut...ni gambarnya

 
ni gambar masa aq pra sekolah
hahaha lawaknya bila aq tengok balik gambar ni
betul ke aq dalam gambar ni

semua dah besar semua dah x kenal kot...ada yang dulu kecik sekarang besar cam aq kecik dari dulu sampai sekarang haha..
mai aq intro yang mana aq ingat la

lelaki belakang
dari kiri
Azri, Hamizam (aq la tu  mesti korang x percaya kan), yang sebelah aq ni x pasti tapi aq rasa izwan(kot),fikri,shahrul,apin
lelaki depan
dari kiri
sory x ingat, farid, mc ju

yang perempuan aq x ingat sangat kalau jumpa tu cam la tapi x kenal nama hahah..yang aq masih ingat afza,anis mc ni, azila,azira yang ni kembar haha..
ok tu je dari aq sekian...


4 comments:

iDa said...

mkch sbb sudi join contest ida...
semua dh ok dh,ckup legkap dh
ida ade follow blik tow sbg tnda mkch ida....
keep in touch ble dekt ngn dteline ok?

GUD LUCK!!!!

ANATI SOKI said...

walawyh.. baju korang! style hbis!! ada bintik2 ooh

hamihemo said...

hahaah cam baju zaman jepun kan..hahaha
dah la hijau putih..hahah...

hamihemo said...

heheh peserta ke 78