Followers

Jutawan Muda

Sunday, January 23, 2011

Sungai Tekala

Assalamualaikum..

Hai lama rasanya x mengupdate blog ni hahaah....x de cetusan idea yang gempak la...hari ni aq guna bahasa pahang lak...koi semalam p sungai tekala kat semenyih...saja nak p mandi n rehat badan..bajet kan sana ada spa la haiii...mula2 tu cuak gak..bukan apa koi kena jadi pemandu pelancongkan...takut la sesat x la mandi sungai tu..dapat mandi peluh n air liur da la kena sembur ngan budak ni..tapi koi berjaya juga sampai di sana...apa lagi  koi x nak cerita panaang oak tengok la sendiri ya..tapi koi sempat ambik sikit jee gambar nak main air punya pasal kan hahah..
 best taim ni air dia laju
rasa cam urutan badan dok bawah air tu
segar n sejuk






 ni port ke 4 kita orang jelajah
kat dalam n ada ikan..
dok gigit kaki...
cam rawatan spa ikan..tapi orang kat bahaya
boleh menyebarkan penyakit

 hahahah..scuba diving derrr??
apa yang ada kat bawah tu

 dah sejuk ke derr
kata nak main air..

 mu takut...
takut air dalam..tapi x dalam pun..






p/s: bahasa pahang 2 jee aq tau oak n koi..hahah..kalau ada org pahang baca ni kalau ada silap minta betulkan jangan boikot dah la hahah

 

2 comments:

misz sheyla said...

hhhahahaha..keh orang pahang ...klau kat kmpung kaweh aok bukan oak...huhuhuhu

hamihemo said...

sory keh silap eja aok haha..time kasih kat aok