Followers

Jutawan Muda

Monday, January 17, 2011

Menang lagi..horeyy

Assalamualaikum

aq terkejut lagi..haha aq menang tuk kontest gambar paling chill dari hutan kabut ....seronok la gak kan dapat menang kalau kalah pun ok gak..x lah nak menangis sampai kuar ayaq mata darah pun..apa pun cam biasa la kan ayat skima sikit kepada yang tak menang tu jangan bersedih cuba lagi lain kali..mungkin masa anda di hadapan hari.. gambar yang aq bertaruhkan hari tu adalah gambar ni..

apa macam chill x gambar ni hahah...
aq pun suka gambaq ni..ceria kan haha

7 comments:

Anuar Al-Ameen said...

tahniah mijeaa...

hamihemo said...

terima kasih wa..hehehh

hamihemo said...

terima kasih wa..hehehh

PinQib said...

tahnia

weh dapat adiah menda//

PS|Seriously, I want to…|

hamihemo said...

PinQib : dapat earphone heheh..bagus gak yag sya punya dah rosok dah boleh buang kat laut hhhaha....ni pun pinjam yang kawan punya..

Nurul Wardah a.k.a Ketot said...

wah..nice pic..congrats...

hamihemo said...

Nurul wardah: terima kasih..kredit untuk juru foto kami hehe wamozuwaha http://wamozuwaha.blogspot.com/