Followers

Jutawan Muda

Sunday, January 16, 2011

Contest Hitam Putih Paling Cool!!

Assalamualaikum

Penat siott..baru naik main guli  fitsal interfloor..hhaha..aq x tau sapa menag tadi...biasa la semua pakat tunjuk belang aq jee tunjuk hp..apa kes..tunjuk hp ambik masa la bukan hp baru..kalau da orang nak sponser apa salahnya kan..nak jawab tag si Que.. biasa la kalau tag Que ni pasal contest gambar2 jee tu yang aq suka..tapi x pernah menag pun hahah...takpe2 mungkin kali ni aq menag amin..hhha..Contest ni Contest hitam putih paling cool...so tema dia hitam putih la kan x de la warna warni bagai tu...hahah
nak p ke blog penganjur tekan pic ni ok..semua syarat ada kat sana

aq nak pertaruh gambar ni..x tau la menang ke tak harap2 yang tersangkut Rm 100 tu haha..

ni gambar asal..saja nak taynag muka masing2 haha 

ni la gambar hitam putih aq...biasa2 jee kan....

kalau aq dapat RM1000 tuishhh macam2 dalam kepala ni...1st aq nak p main bowling hahaha dalam Rm20.00 empat game tu kot boleh main..pastu beli seluar Rm 30..makan mc.D Rm15.00 lebih lagi Rm35.emm beli baju boros gile aq beli ikut nafsu jee ni hahaha..haha

5 comments:

apisv2 said...

nice...;), vote2

hamihemo said...

heheh tq..

siti fatimah said...

cantik tone gambar :)

tengs join ! good luck :)

hamihemo said...

ct fatima: time kasih

ecah said...

yeah, mnarik..gud luck.,