Followers

Jutawan Muda

Tuesday, January 18, 2011

AKU INI LELAKI.......LELAKI INI???

Assalamualaikum...


Ni segment dari En.Ben..agak menarik tajuk dia...

"Pendapat anda mengenai wanita masa kini .. Citarasa anda ? Wanita pilihan anda .... Wanita yang berjaya , yang patut dicontohi oleh wanita sekarang pada pendapat anda .. Semua ini tidak kurang dari 100 patah perkataan .."

Wanita pada masa kini lebih maju dari masa dahulu. kita tengok ramai wanita sudah berkerjaya yang bergelar dato' datin, puan seri....tapi jangan kita lupa setinggi mana pun pangkat seseorang wanita itu, tinggi lagi darjat seorang lelaki..betul la kan kalau isteri tu CEO suami guru syurga isteri terletak pada suami...tapi sayang kebanyakan gadis2 pada masa kini sudah tidak hirau halal haramnya..suda dedah sana dedah sini, pakai baju cam tak pakai..apa yang mereka ingin tunjukkan sebenarnya?? x kan x malu kot pakai cam tu depan orang ramai...ishhh kalau aq nak pakai short p turun main petang2 pun segan wehhh...kalau nak pakai seksi nak mati pun kalau orang tengok biar la orang tu suami..baru la betul dah ada ikatan yang sah ni x ngan boyfriend je nak makeup tebal 1 inci, baju seksi minyak wangi sebotol..kalau jumpa kawan nak study emm x mandi pun tak apa bau macam kambing pun x kisah ahahaha...harap2 x de la orang cam tu ya..

wanita idaman aq..emm pertama sekali mesti menjaga aurat..bertudung heheh tu wajib..nak kena bising kat mak aq kalau dapat menantu x pakai tudung alamaknya tidur dalam reban ayam la aq tiap kali balik raya hahaha...pandai jaga hati parents aq n aq sekali walaupun aq ni x la secerewet mana pun..cantik..cantik ni subjektif sebenarnya...semua orang pada pandangan masing2.. ada yang kata si dia ni cantik..si anu ni biasa2 je..tapi bagi aq biar la secantik pada pandangan aq..cantik hati, budi perwatakan semau ok haha..
ok dah lebih 100 ni en.ben harap sudi baca ya hahaha..kalau boleh biar cam ni pun ok gak hahah..

 

5 comments:

Nour Akmal said...

nice entries..
bleh juga dijadikan panduan..huhu..=)

Syafiq Rosli said...

cayalah bro

Cikbelog said...

itulah kan. orang yang pakai seksi2 ni bajet diorang duk kat negara beriklim panas kot.haha ;p

hamihemo said...

Nour akmal : terima kasih...sama2 kita mngigatkan diri kita untuk kearah kebaikan

hamihemo said...

syafiq : terima kasih bro

cikbelog: haha dia orang ingat Malaysia ni cam GUrun Sahara kot heehe