Followers

Jutawan Muda

Friday, February 4, 2011

Snap @ Puncak Berembun,Lansir dan Chemerong part 1

Assalamualaikum..

malam ni boring gilerr kat bilik x de orang sehh..maklumlahkan semua cuti aq je x reti nak balik x jumpa jalan balik dah..huhuhhu..sedih sebenarnya x dapat balik ni...ok2 dah2 nak buat drama air mata lak malam2 ni x sesuai hahah...aq nak kasi gempak emm x la gempak sangat sebab ni bukan aq punya la..aq ambik dari budak2 ni..gambat masa gi trip Gunung Chemerong..yang jelajah tiga puncak tu Puncak Berembun,Puncak Lansir dan Puncak Chemerong..wooo best gilerr tempat dia cantik sehhh..paling x tahan kat puncak Berembun...sejuk sangat2 kabus lagi angin lagi di tambah perisa dengan hujan renyai2 huhuhh..memang menggigil tahap dewa la...dah la aq ni kekurangan lemak bagai nak tahan sejuk cam mana..ok dah x nak membebel mesti korang bosan kan...mai la kita tengok gambar

 ni la dia puncak lansir huhuh tengok jee 1021 meter tapi nak sampai kat sana ambik masa 3 4 jam kot nak panjat bukit bagai huhuhu tapi best kot

 ni masa sampai kat puncak lansir..
penat pikul beg yang lebih besar pada aq..huhu
pakai kasut getah yang org pakai p menoreh jee
hahaah...
tapi dijamin 98 % selamat hahha

mat shah kepenatan...
dah la lutut dia x berapa sihat kena pulak naik turun bukit 
redah sungai...
sabtu ni nak main futsal lak...
lepas ni p la mengurut ya baru boleh sepak bola tu...
hahah..
anyway selamat bercuti..
tolong dukung baby tuk aq..

 cam dok oversea kan
sapa kat kat malaysia ni x de tempat cantik..
x yah nak bazir duit ribu2 ringgit..
kami habis 30 ringgit jee tuk menikmati keindahan alam ni
berbaloi-baloi

 eleh al ngan fahmi..buat muka...
tapi best ada dia orang menghiburkan kami yang kepenatan
hilang penat kalau ada diorang dengan lawak2 selamba yaya ....

 cantik air terjun ni kan hahah..

2 comments:

Iskandar Shah said...

Haha.. kalau saya pergi mesti kena tinggal di kaki gunung.. haha

Kenapa tak balik mijay!! It's ok, see u nanti ya.. ; )

Enna Banana said...

dah lama x sentuh air terjun! nanti nak ajak kawan2 pergi gunug ledang lah, huaaa