Followers

Jutawan Muda

Thursday, February 17, 2011

Malang..Malang..

Assalamualaikum

Semalam:
bang bagi saya milo panas, makan nasi putih telur bistik..itu je..tunggu punya tunggu sampai la makanan tadi..aik nape telur dadar...baru nak cakap kat abg tu...terus budak ni potong tadi hang minta telur dadar bukan telur bistik..tapi aq rasa aq minta telur bistik...issshhh cam mana boleh jadi ni..steressss

Hari ini:
pagi:
ishhhh solalan ape ni..susahnya...cam mana nak cari nilai benda alah ni ishh aq bakar jugak kan kertas soalan ni..dah la 18 markah dapat 0 soalan ni nampaknya jumpa lagi la Prof Fudziah ni...oooo x nak minta2 benda ni x jadi...
lepas tu pergi kelas Sosio..huhhuhuu kelas ni buathati aq mati demmmmm...serius penat ngan test baru habis kena kejar p presention lak..hadoi dah la buat cencai2 alex zender...leptop aq sayang ni jatuh cam buah nangka...masa tu semua ada sedih terkejut kaku nak nyanyi nak sorak nak nagis..nak call siti nurhaliza ok tiada kaitan dengan skrip asal..senyap aq 5 second x boleh lama2 hahha....buka balik leptop heheeheh nasib baik xjadi apa2 ok lagi...

tengah hari:
pergi mines dengan niat suci ni nak baiki hp..ok dah melayang 80 hinggit aq...tak pe demi hp ni aq sanngup..kalau x de hp ni blog ni x de gambar la nanti haha...pasti p makan A&W wooooo saja dah lama x rasa...pastu ambik port tepi kolam..da la2 ekor swam lalu main aq pastu aq cakap la eh suam...ohh demm dah jadi bahan gelak budak ni...

aq ngah bersedia tuk jadi apa lak malam ni....

isshhh teruk kot aq jadi bahan gelak budak ni dari semalam sampai hari ni...sedih wehh..ishhh dia orang cakap aq ni pending ada ke patut...tak pe2x aq ni diam2 ubi berisa...da bahan tuk kena budak ni balik siap la aq cincang sampai lumat kornag tunggu la hahahhaahaha(gelak jahat)..


p/s:sila bersedih dengan nasib aq ni

8 comments:

lini hasnan said...

mu ni mesti akan ada salah eja kan.haha

hamihemo said...

lini mata pena teringat kat hang sebab tu silap eja

simpson said...

hebat demo mije.....mai secawan..

mimie azam said...

don't be sad okay...he3...

hamihemo said...

mimie: hehehhe tq

hysman said...

hahaha...
bersabo je la der...
itu normal ler hidup donia yg fana nih..
hehehe...

hamihemo said...

hysman betul kita x selalu sempurnakan

nyonya penang said...

hye pendinggggggggggg....

haa pngl aku sepet lagi..haha