Followers

Jutawan Muda

Monday, February 14, 2011

Benda paling aq x suka

Assalamualaikum..

Hari ni aq nak beritahu beberapa benda yang buat aq tak suka...


1. aku paling x suka bila da kelas petang..ishhh ni memang aq benci gilerr la memang potong mood aq betul...orang lain petang dok lepak2 kat bilik tido, dengar lagu sembang..aq petang2 pikul beg jalan ala2 comel gitu p naik bas...

2. bila kita bersiap2 nak bergi makan..dah mesej 3o jam..perut dah nyanyi lagu siti nurhaliza,krisdayanti, newboyz bagai tengok2 dia orang masih dok lepak2 lagi kat bilik..hai ni buat darah aq naik sampai buku lali ni..rasa nak bagi hadiah je kat sorang2...padahal aq yang tumpang dia orang nak lebih2 lak hehheh

3. bila tengah2 dok syok taip mesej...dok gosip mak limah bagai...tetiba skrin hp gelap...hoiiii ni buat aq rasa gembira sangat..rasa nak gelak je kuat2 biar semua orang dengar..pastu rasa sayang sangat kat hp ni...rasa nak simpan je dalam tong sampah..ishhhh suka sangatt..tapi x boleh buat aq da 1 je hp.

4. bila janji ngan orang tuk keluar..
1o minit 
aq: ko ngah wak pe
dia: ngah siap sat2..
ok boleh sabar..

15 minit
aq: pe lama bebeno ko sembelit ke..berak batu ke apa
dia: ngah sidai kain tadi p basuh lupa nak jemur..
ni memang aq rasa nak bako je kain2 dia tu..biar padan muka x de baju nak pakai x yah dok rajin2 jemur kain lepas ni...

20 minit
aq: weh si meon tu dah kuar ngah awek dia pun dah balik ni nak kuar lagi..ko tu dari lagi x siap nape
dia: aq nak tengok cite upin ipin la..ko je la yang kuar aq malas.
taim ni aq rasa cam nak hantuk2 je kepala dia kat dinding laju2 biar bersepai..korek mata tu letak depan tu biar tengok tv sampai habis..ishhh tension x bboleh nak main bowling.

5.aq paling x suka menunggu..cuba angkat tangan sapa suka tunggu..ok sat lari cari sinki wekkkk....uhhh lega korang punya ketiak best lagi baun ikan kering tau..ok dah jatuh tangan tu..kalau tunggu duit tu semua suka la kan..hempeh..lebih2 lagi tunggu mak we (ada ke aq mak we)bersiap nak kuar makan....serius aq paling benci aq bila kuar tu cantik tak pe..ni bila je tengok muka lepas makeup tu rasa cam nak lari sembunyi muka dalam longkang jee.seram wehh haahh...minta2 la bakal mak we aq bukan cam tu...kalau dapat cam tu aq rela pakai topeng power renggers pergi kuar makan..malu siot..

6.aq x suka bila kita dok syok berblog tengoh malam kul 12, 1 pagi tetiba dengar bunyi suara cam pontianak dok gelak kat luar tu..cam nak tercabut hempedu aq ni tau..ko ya pun korang suka gilerr gembira nak mati buat2 la sabo..ni tengah malam kot..kalau kucing dengar pun innalillah...

7.bila aq dok jalan ngan 2 orang awek comel yang selalu dangan aq tu..tetiba da minah dok jeling2..aq korek mata tu kang baru tau..oppsss yang ni tiada kaitan hahahah....gilerrr tetiba bleurrrrrr kan....

8. aq x suka bila melibatkan soal hati..ishhh yang ni paling aq x suka boleh buat aq stersss.dan bila aq stresss aq kuar main bowling kalau x boleh aq kuar jog, main futsal pastu tetiba hujan..ishhh ni stresss berpuluh2 ganda ni..rasa nak sepak2 jee orang...isshhh tapi setakat ni x de la lagi mangsa kaki aq ni..kalau kat umah hheheh adik bongsu aq la jadi mangsa kena cubit hahah..jahat gilerr aq tapi lepas tu ajak dia kuar belanja aiscream ehehe...pandai x aq

ok la setakat tu jee..aq nak cuba improve penulisan aq..kalau da sebarang komen atau cadangan boleh la kasi kat aq...aq janji aq xkan serang blog korang hahaah....aq x kan bako punya blog korang x yah risau..ok la nak p mandi bucuk dah ni..hahahah


6 comments:

dyana nana said...

Wah..!! Gaya penulisan yg baik, macam bce novel la plak... ngee...~ ahah,, (Sengal)
ske gaya penulisan nieh...
hihi, ade sruh angkat tgn kan siape yg ske menunggu...?? dyana x angkat, coz, dyana ske menunggu, haha...
tunggu dalam setengah jam tu boleyh la lagi (kepade membe2 jea la)
kalau dah lebeyh tu, muke mule naik macam tah hape2 lagi... sume takowt nk tgk, x branie nk tgo... Haha.. :)

♥rusdiana usman♥ said...

kite same.. aku pon tak sukaa gak menunggu org dan org yg tak tepati mase!!! =)

hamihemo said...

dyana: terimas kasih tau tak pe kalau bab menuggunu ni tunggul kayu pun repuk dok tercengok kat situ je hahah

hamihemo said...

rusdiana: betul2....ishh boleh bawa gaduh tu haah..tapi kena sabar la kan..mana tau dia ada sebab kenape dia lambat.kalau saja2 buat2 lambat memang panas la

Anna Azizi said...

aku suker org rajin membebel kat blog
hahaha

hamihemo said...

hahahh anna...tak boleh bebel sgt nanti org lari hahah