Followers

Jutawan Muda

Saturday, February 19, 2011

heiii nape ni??

Assalamualaikum

hai kenapa dengan ko?
entah la jiwa kacau sekarang ni...


hai kenapa ni??
masalah tak pernah lari dari aq..masalah semalam kini datang lagi...

hai nape ko nagis??
mana ada aq nagis habuk la..tapi hati aq memang sedang menagis sekarang..apa aq boleh buat..

hai ko ok x??
ko tengok aq ok ke...emmm aq ok..aq kuat...aq x pernah rebah dalam masalah..emmm aq memang kuat...sapa yang menagis x malu la menagis..

kenapa ko semalam??
semalam x de apa2..angin taufan jee datang buat perasaan aq x tenteram..biasala aq ni manusia yang sering dihimpit masalah...apa aq boleh buat bukan kehendak aq tuk jadi cam ni...

heii kenapa ko senyap je??
suara aq terkunci tuk aq berkata2...hati aq mati untuk berbicara...mulut aq terkunci untuk aq senyum..akal aq kaku untuk berfikir...aq dah mati jasad aq masih bernyawa...

heiiii aq x mahu jadi cam ni...aq x mahu berada dalam keadaan cam ni sampai bila2..aq dah serabut...jangan sampai aq mengamuk...sabar aq da tahapnya...senyap aq bukan aq bersalah..jangan sampai marah aq menjadi diri aq..ko akan terima nanti...

5 comments:

Cik Mulat said...

biasalah tu...kadang2 kita xder mood...dlm hidup ni x semua indah...hehe...ada ms dtg la blog sy ok..

cikida said...

byk2 sbr k..chill..=)

hamihemo said...

cik mulat: terima kasih
cikida: tengah belajar untuk lebih bersabar hhuhuhu

Nour Akmal said...

hye..
singgah cni..

jom join GA blog sy..

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

EIJAM'S FAMILY said...

betul..xsemua indah... klu ada mood semua ok..klu xde mood huhuh xoklah...