Followers

Jutawan Muda

Tuesday, February 8, 2011

Aku Rajin

Assalamualaikum...

Ok sila baca tajuk sekali lagi...lepas tu korang bangun n cari sinki muntah sekarang wekkkk...
 gilerr ke apa puji diri sendiri cakap rajin padahal malas nak mampuih hahaah....tetiba nak cite kan aq ni rajin semalam tido kul 3 pagi ok...dok menghadap soalan tutorial yang nak bincang pagi tadi....habis gaya dah aq buat niarap, lentang, duduk..tido..nasib baik x belari je hahah..gilerr ke apa nak lari dalam bilik aq bukan si Que yang suka lari dalam bilik n hantuk kepala laju2 kat dinding hahah....alih2 semalam dapat siap 2 soalan jee tu pun panjang nak mati kremmm kot jari jemari yang runjung ni... bayangkan 2 soalan tu kena guna 3 helai kertas depan belakang...Que ko dian jangan dok kutuk tulisan aq...apa macam rajin x aq...hahaha tulis panjang2 pun bukan korang nak baca pun kan..kan..kan...

 bersepah meja orang rajin ni hahah...

banyak kot guna kertas..
kena kahwin ngan anak touke buat kertas ni


baru aq ingan x update lagi pasal aq dah terima hadiah purfume yang join contest awak busuk tu heheh...terima kasih pada tuan punya blog...wangi sangat kot..aq pakai nak p kelas..dalam bilik x le nak pakai haha..



mula2 tengok ambelet ni..debar rasa...
hahaha
bila buka ini yang da kat dalam...

 
wangi derr

4 comments:

Wan Zulqhairi said...

selamat jgk smpai ke sinki... byk betul amaun munth.. rugi je mkn ikan tdi...

hamihemo said...

emmmm memang sesuai untuk ko kuruskan badan...

Cik Embun said...

napa cce x dpat lg pun.. sob3~
nak kena p cheq ni....
anyway hamihemo..
cce kat kolej serumpun..
rajin2 dtg laa melawat...
hahahahaaa

hamihemo said...

CCE rajin2 la p jenguk kat pejabat..heheh..

Insyallah ada masa p kat serumpun...hahah
kalau jumpa kat mana2 tegur2 la hahah