Followers

Jutawan Muda

Saturday, November 27, 2010

Mimpi je

Assalamualaikum


Tido aq di ganggu oleh mimpi…emmm.x tau la orang kata mimpi ni mainan tido..cama mana kalau ia DÉJÀ VU…ohhh tidak aq xsunggup..Aq mimpi aq gaduh besar ngan kawan aq(best friend)..terus aq terjaga kot..serious wehh kalau betul2 terjadi sedih gilerr kot..dah la tinggal 1 sem jee lagi..pastu dah tak bertemu dah..semua akan bawa haluan hidup masing-masing..mencari erti kehidupan…Sebelum ia betul2 terjadi @ ia tak akan terjadi... aq nak minta maaf kat semua kekawan yang kenal diri aq yang tak seberapa vote ni terutama mereka yang selalu bersama aq huhuh..apih,shah, kuwe,keme, que..kalau aq da buat silap harap maaf..halal semua makan minum aq barang yang aq guna huhu..(cam hari raya lak) tapi tak pe minta maaf ni x semestinya hari raya jee kan..kan..kan..
Anyway happy holiday and enjoy it..kalau panjang umur jumpa lagi kita sem depan…aq minta maaf sekalai lagi pada kamu..kamu…kamu…dan kamu semua..Luv u all friends. 

 shah

 keme

 apih

kuwe


3 comments:

kaboreta said...

ad jgok gmbr ak...haha

hamihemo said...

hehheh keme ke ni???weh upload la gambar nak tengok

kaboreta said...

keme main fb jah..haha