Followers

Jutawan Muda

Saturday, November 27, 2010

Virus Vs Kaki


Woiii kaki aq la…sakit tau x…bola kat sana…sakit siot…cam nat tercabut kaki aq ni…
Ok sebelum tu..sebelum aq teringat terlupa nak tu satu benda buat aq panas..panas gilerr…ni dia..


 gilerrr dia 259 ekor virus...

Sapa ni yang pandai2 sumbat pendarive kat leptop ni…leptop ni dah jadi peternak virus dah..terkejut wehhh virus banyak gilerr cam ni…tak sanggup aq tengok leptop ni jadi tempat pembiakanvirus yang x bertamadun ni..tamadun kee hahah entah la ikut sedap aq jee ahahah…
Hati2 la korang nanti jangan pandai sumbat jee pendrive tu kat leptop korang rajin2 la Korang  scan pendrive tu kalau tu leptop tu asyik bunyi tet..tet…tettttttttttt…..
Ok balik pada kisah aq tadi..petang tadi dengan semangatnya aq p la main bola kat padang tu ngan dak2 kampung yang aq jarang bertemu..nak buat cam mana kan bukannya kaki jalan kat kampong ni lagi pun semua dah besar2 kecik2 dulu kenal la gak..emm tua dah aq sebenarnya..tapi still kuat hhahaa…pastu aq turun la padang nak tunjuk skill aq yang aq pendam yang aq belajar kat kolej tu hahaha..alih2 kaki aq jadi mangsa di sepak kat dak ni..sakit wehh..nak jalan pun susah…biasa la adat main petang2..aq pun buat biasa la buat2 kuat ….walau dalam hati  cam sial dak ni nak kena terajang ngan aq ni…
Sakit gilerrr weh ni pun masih sakit nak jalan punya la siksa…emmm esok tengok la kalau boleh lari aq turun la kalau x boleh aq jadi penonton la..

No comments: