Followers

Jutawan Muda

Tuesday, November 23, 2010

Bajet sem 6

Assalamualaikum...

Selamat malam semua.... malam ni aq rasa bosan..x tau nak buat pe..fb buka dari tadi x de yang menarik...hhuhuh tetiba terlintas nak buat bajet tuk sem depan hahahah..hheheh kita mula apa yang patut dulu yee..

1. aq nak beli x-tenal hard disk....harga dalam RM150-RM200..dapat kot lagi murah lagi bagus..
maklumalh gambar dah berlambak2 kat dalam leptop ni...dah lama sebenarnya nak beli tapi x kesampaian..heheh
bajet lari...

2. aq nak beli kasut kulit hitam..susah wehh x de kasut kasual ni nak p mana2..da even kena pakai kasut hitam...ni pun tuk persedian praktikal tahun hadapan hehe aq bajet dalam RM150.gak la..tu pun kalau da saiz la...biasa la kaki saiz budak ni susah nak dapat saiz..tu yang aq malas nak cari barang tu..hehe

3.aq nak beli seluar slack hitam...ni satu hal hari tu finishing school dia orang tegur seluar aq..isshh malu gilerr dah la depan dak puan lak tu..dia cakap seluar aq ni stail lama n tuk orang gemuk..emm tengok orang la abg oii da ke saiz saya kat kedai tu,,aq bajet dalam RM100..la kot..
tapi mesti kena hantar kedai gak kena kecikkan..habis la dalam RM20.00 melayang la duit aq sem depan..hahah

buat masa ni..tu yang terlintas tuk beli sem depan..dan aq rasa ia akan bertambah ikut masa hahah...harap2 sem depan x byk guna duit..hehh

1 comment:

Kanda said...

Bijak berbelanja.. belanja apa yg patut sahaja ya.. =)