Followers

Jutawan Muda

Sunday, June 27, 2010

Boikot e.Budaya

Assalamualaikum...

Sampai gak aq kat kolej ni hahaah..tapi masyaallh aq rasa azab gila nak sampai kat kolej ni..ni gara2 bas e-Budaya tu la..nampak cam bas baru tapi hempehhh...eeeee geramnya...penat x hilang lagi ni..dah la x dapat nak tidur sejuk gilerrr..

Bayangkan aq kat dalam bas tu 14 jam..anak beruk boleh mati cam ni...dah la semalam datang lambat jenuh aq dok tunggu cam tunggul kayu..nasib baik aq x jadi kayu...pastu boleh lak bas tu rosak. aq terkandas kat Kuala Kerai tu lebih 2 jam..Ingat kan dia orang nak tukar bas ke apa alih2 dia p repair bas tu sendiri..Jenuh lak aq dok dalam bas tu..belingkor kat kerusi dengan sejuknya x yah nak cakap la..ngan minah kat depan tu lagi buat bising..borak ngan member sebelah cam guna mic..cam nak beritahu kat semua orang dalam bas tu dia dok sembang ngan kawan dia...

Sampai Bentong kul 8 lebih..behenti makan lak..mak oiii dia orang ingat kita ni x de kerja senang2 nak buang masa cam tu jee..aq dah begang kat dalam bas...sapa x marah biasa naik bas 8 jam je kul 6 dah sampai ni dia orang boleh lak buat legah2 cam tu...Lepas hantar orang kat Stesen Bas Putra rosak pula bas tu..entah pe yang rosak lagi aq x tau..lebih sejam lak tersadar kat tepi jalan..

Sampai kat Kajang..tunggu abang aq lak..abg aq sulung da seminar, yang no tiga tu ada hal ngan member dia kat Serembang alih2 abg aq yang no 6 tu mai ambik tu pun lambat dia meniaga lu..kul 12 baru habs kerja..tapi kul 1 lebih baru datang...

Sampai bilik kemas2 bilik nak tidur tapi tak terlelap pula..emmm nasib2

ni la dia bas punya "ramai" tu e.Budaya..tapi aq nak boikot


p/s: balik raya ni kena cari tiket bas awal2 nanti da yang beraya kat kolej ni...Ingat sebelum kena..berjimat sebelum habis...faham2 kan peribahasa tu

4 comments:

1khw4n said...

la miye...bkn senang nk bleh penglaman sebegitu...bila2 naik la roket cepat siket...hahaha

wanhairi said...

Selamat datang ke Sani express!!!

cik botoX said...

sabaq adek sabaq..
btw..kim salam kat semua k...rindu nya...

hamihemo said...

kena sekali dah la x larat aq dok atas bas tu...

Sani lak ke???emmmm trans la


waalaikum musalam