Followers

Jutawan Muda

Thursday, July 1, 2010

MPP 1

 Assalamualaikum

penatnya Ya Allah..baru 5 hari aq kat kolej tapi banyak benda dah aq buat...banyak benda aq lalui...banyak konflik yang aq tempuhi..emmm semua da rah semua sesedap rasa..masin,manis, tawar,..Jadi orang kuat ni x semanis pada pandang kita..tapi tak pe la tahun lepas dah aq merasainya, tahun ni kena lagi so aq dapat la terimanya walaupun emmm faham2 jee laa...
Semalam aq kuar kat Berjaya Times Square..janji dengan mek as tapi batang hidung pun x nampak tidurr katanya alih2 aq,zul,dan que jee yang pergi...aq pergi ikut dia orang jee si zul ni nak baiki leptop yang rosak..So alang2 dah pergi tu jalan2 la..window shopping..pastu aq pergi tengok kasut PUMA..cantik tapi sanyang tu kasut bola bukan kasut futsal...terbantut la niat aq nak beli  kasut futsal...kita orang balik dalam jam 3 petang..bali tu terus aq tidor penat wehh..dah la malam tu aq x tidur tengok bola SPAIN VS PORTUGAL..tahniah kepada peminat SPAIN kerana dapat masuk ke peringkat seterusnya...ok dah stop bab bola kita balik pada cerita kita...
Aq tersedar jam 5 petang dek oleh suara abg wan yang buat annous nak hoginn blok terpaksa la aq bangun...bangun2 jee aq rasa sejuk gilerr.. dah dah sah sah la ni aq nak deman...dalam2 sejuk tu aq gagah gak pe sembahyang sejuk x tau nak cakap la.. terketar2 kepala lutut aq ni x tau nak habaq la...

pastu turun kat dewan buat board mtm....sejuk2 pun gagahkan gak..pastu dalam kul 7 aq dah x tahan...siap muntah lagi tu...betul2 dah tahan ni so aq pergi pk..ambik ubat...

bab ubat2 ni aq kurang sikit tapi nak sembuh punya pasal aq p gak la ambik ubat..dr ckp aq kena jangkitan kuman kat kelenjar pundi kencing aq..entah pe ke benda penyakit tu aq pun tak tau..so dia kasi la ubat antibiotik...pastu aq balik makan ubat..mula2 tu ok lagi dok setengah jam dah mula mengantuk.alih2 aq tertidur atas kerusi hujan pulak tu kat luar menambahkan nyenyak aq lagi...huhuhuh

ok la gua chowww lu nak naik sat..ni pun nak hujan.. seharian hari ni hujan...

..

3 comments:

cik botoX said...

get weell soon adek...
mek as nak kena nie x jaga u elok2..
tngu i balik siap la mek as tu..

mCsh0rtY~ said...

hoi..ade name aku disebut ye..

hamihemo said...

heeheh dah chat dah..kena ubat bergeleng2 tu..