Followers

Jutawan Muda

Friday, May 7, 2010

Saja je

Assalamualaikum

Salam satu Malaysia...sakit belakang x hilang lagi ni..masih rasa lagi alunan ombak..kenangan kat Pulau Pangkor..heeheh..

Hari ni tetiba jee nak cerita pasal soal hati..tapi bukan aq punya la orang lain punya tapi dari pemerhatian aq yang tak seberapa jelas ni...sometime aq rasa jelous gak kat dapo ni yang asyik berkepik..Alangkah indahnya klu aq pun dapat cari makwe (opss sedarlah wehh muka tu x handsome~dah tahu dah pun)..ni kisah si *** (ishhh mana boleh bagi tau nanti kontai lak)..dulu2 orang dua2 ni dah da makwe dan pakwe tetapi tak bertahan opsss terlebih sudah..aq tak tau ribut taufan pe yang boleh buat diorang break..pastu dia orang digosipkan bersama dan dari pemerhatian aq masa kem BTN tu aq rasa la dia orang ni macam deman bercinta @ berada dalam percutian bercinta..hahaaha...

pantang ada masa luang cikit dok la dua2 tu tapi masih da lagi member kat tepi2 tu...Ishh korang ni jangan fikir bukan2 lak tak baik tau..pe2 pun aq doakan agar mereka ni berbahagia..

Soal perasaan ni bagi aq biar masa tentukan, da jodoh aq terima tapi still lagi kita kena usaha untuk mendapatkannya..Allah dah sediakan depan mata kita cuma kita yang kena usaha mendapatkannya..Kakak aq pun ad rekeman adik kawan dia kat aq..Opsss tidak5x main2 je la..
tapi kadang2 best gak ada buah hati ni boleh la manja2 cikit(gedik punya orang).. dah3x tak nak citer pasal cinta cintun ni..

Tak sabar rasanya nak p Sabah esok naik belon..tapi aq punya baju nak pakai kat sana tertinggal tak tau abg aq dapat hantar x malam ni..dah la semalam kena marah huhu cakap lambat kat dia aq dia jee buat2 bodah pekak badak hahahah...petang ni nak p fakulti tanya pasal projek huhu...

2 comments:

Kanda said...

mcm kenal je org yg dimaksudkan.hehe..tapi buat2 x kenal je la.. hehe.. seronoknya dia dpt ke sabah..he

wanhairi said...

Cari-cari carilaaah... pasangan hidup betol2 oh kawan....
p/s: tapi kadang2 ada gf yg dkt ngn kita membuatkan kita ada terkonkong/tersekat untuk bergaul dengan org lain...