Followers

Jutawan Muda

Thursday, May 13, 2010

MIR

Assalamualikum

Al-Fathah... Tanggal 12 Mei 2010 seorang sahabat saya telah pergi ke rahmatullah buat selama-lamanya Arwah saudara Muhammad Amiruddin Suhaini..Ya Allah sedihnya tak dapat aq tanggungung..Setiap kali teringatkan arwah air mata ni inginmenitis tapi aq kuat semangat..

Teringgat lagi pada mula2 aq masuk UPM..Aq tiada kawan hanya arwah dan mirul jee kawan aq..Kita orang rapat..bilik dialah tempat aq lepak dulu..Ingat lagi pada hujung minggu lepak kat bilik Abg Pua...Arwah,aq ngan Abg Pau tengok movie cerita hantu..habis satu badan aq arwah pukul bila ada part terkejut...pastu kita orang gelak2 kan dia...

Tapi kini aq tak akan dapat rasakan pukulan tu....

Sakit mir kau pukul aq time tu...tapi tak sesakit berita yang kau berrikan pada aq semalam...
Sedih mir bila kita terpaksa balik kampung cuti sem..tapi tak sedih hati ni mir..terlalu berat untuk aq menerima berita yang kau kirimkan ini mir..
Rindu kita pada Abg Pua...tapi tak serindu aq pada kau mir yang pergi meninggalkan kita orang ini dalam kejutan yang teramat sangant...

Mir aq doakan agar kau temang disana dan di tempatkan dalam kalangan orang beriman...Maafkan aq semalam kerana tidak dapat menahan air mata ini daripada turun kepipi melihat kubur kau mir yang masih basah mir..Maafkan aq kerana tidak sempat untuk mencium pipi kau mir sebelum kau kesana mir..Aq betul2 sedih mir kau tinggalkan kita orang begitu sahaja..Betullah orang kata ajal maut ditangan Allah..
Aq baru ingan nak pergi Jasin..dan semalam hajat aq tercapai mir aq jejakkan kaki di Jasin..Tapi mir bukan beginiaq ingin disambut mir..Saat aq melangkah di tanah perkuburan tempat kau bersemadi kaki aq ni lemah mir..tapi aq kuatkan juga pergi melihat tempat baru kau mir..

Maaf mir iar mata ini ingin menitis lagi..aq tak pinta mir..
kini aq tak dapat untuk bergelak ketawa ngan kau lagi mir..
aq tak kan dapat mendengar lagi saura kau menyanyi dalam bilik mandi mir..
aq tak akan dapat mendengar kau panggil aq untuk tukar duit syiling lagi mir..
kini tiada lagi deruman moto chopper kau mir..
Aq rindulkan itu semua mir..

Mir akan aq ingat semua kenangan kita bersama..akan aq jadikan memori kita bersama sebagai memori terindah..semoga kau tenang disana mir..

Maafkan aq mir..Aq halalkan semua mir yang tersurat atau tyersirat mir




3 comments:

Kanda said...

tuhan lebih sayangkan arwah.. =(

xxhidayahxx said...

hurm...
terkejut sgt bile tau brite nih..
walaupon owg just kenal die gitu2 jer, tp still terase sedihnye...
urm..
Allah lebih menyayangi nya........

hamihemo said...

Memang berita ni mengejutkan ramai orang..huhuhu..