Followers

Jutawan Muda

Tuesday, May 18, 2010

Assalamualaikum..Selamat pagi Malaysia..opss masih pagi ke ni..hehehe

Hari ni baru je habis baca novel Sepupuku Suamiku..tu la kerjanya cuti2 ni dah x tau nak buat p lagi..nak kerja aq rasa tu yang aq akan pertimbangkan...Nak konsi la cikit tentang novel tu..saya bagi 4 bintang huhu..kisah percintaan dan rumahtangga antara sepupu iaitu Diana aka Nana dan Hisyam aka Syam huhuh..banyak konflik dalam novel ni..kisah pencintaan yang romantis membuatkan aq pun turut hanyut dalam novel ni..bahagia rasanya ika aq pun dapat mengecap cint seindah itu..huhuh angan2 boleh la kot huhuhu...

Halangan yang menimpa mereka menguguhkan lagi tembok cinta mereka, mengikat kemas kasih sayang antara mereka..Sapa2 yang berminat baca la novel ni x syok jika org lain cerita kan..

Ok la entry pagi ni pendek jee huhhuu..nak p mandi lu.. Salam satu Malaysia


3 comments:

Kanda said...

tgk la tv3 online.. tgk drama episod.. asmaradana... adamaya.. hehehehe

hamihemo said...

de lagi ehh nak tengok kat mana is

AJ Nismihan said...

aku nak cadangkan sesuatu...
baca buku trill dari Ramlee Awang Murshid. Aku baca citer 'Mikail' dan aku dah jadi peminat dia.
Try la...

hmm kalau nak donload link, aku ada dua yang menarik

ni untuk citer korea...
http://kpoparchieve.blogspot.com

ni untuk citer meleysia, termasuk Adamaya. Try la
http://www.ohcerita.com/