Followers

Jutawan Muda

Friday, April 23, 2010

Ku PerLukan KeKuatan

Assalamuailaikum..

Hari ni x tahu nape rasa tension semacam..Pada penghulu segala hari ni sepatutnya aq gembira,ceria tapi x tau rasa berat kepala ni dok pikir pasal benda ****.. nak je aq mengamuk lempaq semua barang kat dalam bilik ni cam cite2 kat tv tu..sedih,marah haa habis berterabur kaca,bantai tapi nasib baik la almari tu beratkan klu x  kasi  ONG BAK jee..dah2 melalut entah kemana dah ni..
study x habis lagi pagi2 esok dah paper..banyak giler kot formula nak kena ingat..Aq bab ingat mengigati ni LAMPI cikit..orang biasa mengira nak kena ingat harus la kura2 cikit..hehehe mengaku pun x sedaq diri..Ok fine kutuk diri sendiri lak..

Masalah sebenarnya ni CAM MANA NAK DAPAT DUIT tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
dalam bank da 100 jee..pastu tinggal kat sini da lagi dalam 2 3 mingu..pastu program ngan COSMATE melimpah ruah..nak BBQ kena bayar pastu nak p makan kat MAEPS lak duit lagi..hari2 nak makan duit gak..Bulan 5 ni p Pulau Pangkor..Emm memang la x guna duit kita sangat sebab under KOLEJ yang buat tapi dah p sana tengok member makan ICECENDOL x kan kita nak gigit jari kot..huhuhu duit2..mana nak cekau ni...pastu nak p SABAH ni buatkan aq sangat2 pening..Duit tiket x bayar lagi RM170 dalam bank da 100 jee..OMG!!!!! pastu p sana makan guna duit sendiri..ohhh aq x sanggup nak pikir cam mana nanti aq kat sana..aq x rela nak p..huuuhuhuu tekanan jiwa sekarang ni..

Klu aq x p tak pe ke??? kejam x...

AQ PENING...pening sangat34x..nak je aq lari balik umah...
Tapi dia orang x faham..pastu da yang cakap ~~ni program kita bersama x kan x nak join kot.. Pasal duit tu ikhtiar la cam mana pun..

Huhuhu senang kan cakap..Korang tak pe la semua anak orang berada senang..Aq ni lain..Nak minta duit ngan orang tua kat kg tu jauh sekali..Adik2 ramai lagi nak guna duit..Orang tua aq sekarang ni x kerja makan dengan juah kuih tiap2 pagi berapa jee dapat..Pastu ni KONVO kaka aq lak nak kena guna duit p KEDAH habis2 sakit mahu 300 nak p sana.. Nak makan kat umah lagi..Adik aq kat poli tu pun mesti guan duit minyak moto tiap2 hari..yang sekolah 4 orang lagi..tidakkah kejam klu aq minta ngan dia orang kat umah tu...LUPAKAN NIAT KAU TU MIJEA...

Keputusan aq pun x tau lagi tapi memang aq x de duit sekaran ni nak p SABAH..Maap la semua sekiranya aq x dapat p ikut korang kat sana tapi memang aq betul2 x de duit..kepada KAK INTAN, ZUL, D, QUE..enjoy and I sorry I can't join you all..Sedih memang sedih tapi nak buat cam mana mungkin ni ketentuan ~RAMLAH RAM~ dari Allah...memang nak sangat pergi..x pernah pergi pun kat sabah..dapat naik BELON..uhhuuh gembira sedihnya..Ok la air mata dan nak keluar ni  gua cau lu..sambung study..wish me luck

**Ni bukan nak raih simpati kat sapa2 cuma luahan hati yang bersarang didada..**

1 comment:

Cik Nad said...

ko keje la dik mase cuti ni...
atleast dapat income sket ;)