Followers

Jutawan Muda

Saturday, April 17, 2010

Futsal punya Fasal

Assalamualaikum

Salam satu Malaysia, salam hubungan etnik, salam perpaduan..salam semua..
Ni x tau nak tulis pe sebenarnya huhuh..
tapi tetiba jee nak tunjuk sesuatu...apa tu???? jenjenjen
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni jee
kasut terpakai yang aq main futsal hhehe
jangan marah 
jom kita tengok

 
 kasut ni mula2 beli masuk sini...
main punya main sampai la hancur kasut ni hehhe


kasut ni teruk sikit
sampai terkoyak depan tu..
kasut ni la aq pakai main futsal
joging pun kasut ni
klu da kem kasut ni aq pakai
lepas ni x de kasut aq nak pakai dah
huhuhuhu....
nak pinjam kasut oiii!!!

 
 teruk gilerr kasut ni kan
huhuhuhu


kasut in pun jadi mangsa
ni kasut p kuliah
mula2 aq masuk sini...
cantik jee kan tengok dari depan....
tapi


hahaahah..
tapak dah tembuss
kuat main futsal
hehehee


Ni kasut p kuliah gak
dah terdesak x de kasut
nak mian futsal punya
pakai jee kasut yang mana da
ni la jadinya..
sedih sehhh


eheheheh ni kasut
محمد رضي
dia kasi pinjam..
kesian kot kat aq x de kasut nak mian
x kalat nak main futsal 
kaki ayam...
menangissss
tq Dr.Radz
luv u
hehheheh


Ni kasut aq baru pinjam semalam
hhuhuhu
kiranya muka aq ni muka meminjam kasut futsal la
hahhaha..what ever..
not bad try again la..
walaupun besar n panjang cikit
tapi aq pakai jee
giler futsal la katakan
ni kasut skrinbiru
time kasih oiiii...
nanti aq kasi balik
lepas budak ni  nak main futsal dahh..
30/4/2101
hhehehe



p/s : sesiapa nak beri kasut futsal terpakai pangil la aq yeee hehheh...
Insyallah cuti ni aq cari kerja,cari duit beli kasut futsal buka nanti boleh main ramai2
ngan junior baru..hhehhe
x sabar nak tunggu cuti walaupun paper 1 habuk pun x start lagi..



No comments: