Followers

Jutawan Muda

Monday, April 5, 2010

KEliru

tiada apa yang penting sebenarnya tuk ku coretkan kali ini.. tapi yang pasti buat masa sekarang ni aku keliru~bukan keliru pasal cinta dalam lagu ajai dan nurul~ tapi keliru dengan keputusan yang telah aku ambil.. Ramai sudah kekwan tegur aku 

#kenapa ni cam x bahagia jee dengan kehidupan sekarang ni 
#saya terasa hati ngan awak..mesej saya pun x balas, cakap pun x dengan saya


Banyak lagi la..dah malas nak fikir..Seriously semenjak minggu lepas memang aku terasa perubahan dalam diri aku..Aku pun tengah mencari kekuatan diri aku balik..

Jika dula akulah orang yang paling bising antara kami bertiga, berempat, berlima tapi sekarang akulah orang yang paling senyak antara kami..
aku cuba senyum tapi dia orang dapat dteck *aleh senyum paksa cam la aku x tau*..

entah la mijea..keputusan ko dah ambik..esok dah harinya yang baru..apa yang pasti aku akan mengambil masa yang lama untuk mencari diri aku kembali.. 

2 minggu lagi final..Insyallah aku fokus final dulu..hal2 ni aku akan tinggalkan di gelanggang futsal setiap petang untuk mencari mood yang baru..setiap kali dapat tendang bola seperti aku lemparkan semua perkara yang merungsinkan aku ni jauh..setiap kali sorakan gol@ole pastu aku tersenyum umpama akulah orang yang paling bahagia..

Aku rindukan saat itu..
Aku rindukan mereka di kampung
Aku rindukan saat aku bergelak ketawa bersama kekawan
Aku rindukan melihat reaksi kekawan yang terkejut melihat cerita hantu
Aku rindukan suara-suara bising mereka
Aku rindukan semua

No comments: