Followers

Jutawan Muda

Thursday, March 11, 2010

Minggu Yang meMbuNuh

HuhHuu..
Ayat mula2 aq nak luahkan dalam post kali ni.. Mengapa la minggu ni wujud..very the penat giler..semua benda nak kena buat pada minggu ni..mari kita tengok tentatif pada minggu ini yang membuat aq x dapat tidur malam

10/3/2010-Test 2 Aljabar moden
11/3/2010-Test 2 PRT
12/3/2010-Ambil barang kat Astaka Seni
                -Kena siapkan tag MMG
14/3/2010-Test MGM
                -Dinner Kolej MMG
15/3/2010-Test 2 Analisis Vector
                -Hantar Proposol Individu MTH3901
16/3/2010-Test 2 Analisis Berangka..

Tengok la..rasa nak bernafas pun x sempat..aq x tau nak kejar mana satu dulu..semua datang menghempap aq..rasa cam x tertanggung..Batu yang sebesar2 alam yang jatuh kat aq pun x seperit in aq rasa..
pening2..Tolong la..huhuh..Tak pe la aq nak sedapkan hati aq ni kita tengok tag nama aq buat dengan ilham yang da pada Que maka tercipta la..

Que dengan saya yang tersendiri


tak tau nak buat gaya pe..heheh

cam cicakman dok melekat lak..
tak tau nak pilih yang mana satu..
yang atas ke yang ni..
emmm..da cadangan x ?????

cik adila yang tersenyum simpul..
sebebarnya dia x suka gambar ni..
x de tangan katanya dan muncul la

mesti dia suka dengan tag ni
harap2 la 
hhhuhuhu

Aq suka gambar ni
cam ala2 nak promote citer
box office laa..
da daya tarikan dengan mata yang besar
walaupun sebenarnya mata kubeng ni sepet je
hahaah

2 comments:

cik botoX said...

haaa..yg baru tu i like...tpi bulu ketiak 2 ada kat tudung i..but then...its nice =)
thnks...

hamihemo said...

tak pe tu penyeri gambar heheh