Followers

Jutawan Muda

Wednesday, March 31, 2010

Belah dan Bahagi

30/3/2010 hari Selasa, hari yang ku rasakan **** aku tidak tau nak ungkapkannya, Semua ada sedih,confius,takut jiwa ku ku rasakankan kosong. Sering kali ku fikir "betulku keputusan ku ini" aku dalam dilema.. Sanggupkah aku memikul tanggungjawab ini lagi.. Ya Allah aku tidak terdaya rasanya. Hati ku berbelah bagi hati kecilku berkata "ala lepaskanya jee..habis cerita,,nanti bebas dari tanggungjawab" hati satu lagi berkata "kenangan dengan mereka amat indah dan mereka mungkin memerlukan sokongan dari ku".. Aku menjadi muram.. Mungkin da orang perasan aku tidak seceria sperti malam-malam sebelumnya yang sentiasa penuh dengan gelak tawa ku, da sahaja mereka diusik oleh jenaka ku..

Malam ini ke perlukan seseorang untuk meluahkannya..Tapi siapa?? Aku kegelisahan..ingin menangis tapi air mata ini bagaikan disekat, ingin aku menjerit tapi mulutku bagiakan disumbat dengan kain.. Aku tidak terdaya lagi..

Aku terlena dalam kegelisahan, tiada siapa yang menemani ku malam ini untuk mendengar regetan hati ini..Kegelisahan hati ini menjadi penemanku pada hari ini.. Aku tiada tahu hendak menguruskan hati ini.. Handak ku buang perasaan ini tapi ia seperti petir, datang secara tiba-tiba dan mengejutkan aku membuatkan aku dalam kegelisahan lagi..

 Aku berharap agar muncul seseorang yang dapat mendengar luahkan ini dan meleraikan simpulan yang bermain di jiwa ku ini.. Ku tidak terdaya untuk berdiri lagi.

3 comments:

naLLysSs said...

....jiwo molep...

hamihemo said...

biasa la hidup da asam garamnya

mCsh0rtY~ said...

mije..aku ade dcc mu =)
kdg3 airmata jd suatu y amat murah..