Followers

Jutawan Muda

Monday, March 15, 2010

SekaDAr PerIndu KepAda MeRekA

Sesungguhnya diri ni hanya insan biasa yang hanya mampu tersenyum bila hati gemira, sedih bila hati berduka. Tapi ingin ku tutup kedukaan itu dengan selimut senyuman ku agar semua orang tenang di sampingku. tapi selimut ku ini tidak setebal yang ku sangkakan,, Apabila angin petang yang bertiup meyenangkan sesetengah orang telah meyingkap selimutku ini dan diri ku ini tidak dapat menutup kesedihan itu.. Tapi ingin ku tenangkan diri ini setenang air di kolah yang beralun mengikut tiupan angin ini.. Akan ku hiasi kedukaan ini dengan senyuman semalam, mimpi2 indah bersama mereka yang menguntum senyum bersama ku di kala waktu duka ku hilang di bawa camar yang terbang bebas di angkasa raya.. 

Sememangnya diri ku ini lemah dalam menempuh dugaanMu.. Diri ini sentiasa tewas dalam kedukaan..Diri ini sering kali melukakan hati MEREKA..Hati yang mengharapkan dapat melihat ku berjaya, hati yang sentiasa mendoakan kejayaanku, hati yang ingin melihat ku tersenyum di kemudian hari.. 

Tapi diri ini
*


*


*
Sentiasa tewas.. 

Ingin ku tangisi kedukaan ini yang telah melukakan hati MEREKA..Tapi diri ini sentiasa melukakan hati MEREKA..

Maafkan diri ini jika diri ini melukakan hati MEREKA buat yang entah ke berapa..Percaya lah diri ini tidak berniat untuk melukakan hati MEREKA..

~~~FAMILY KU TERCINTA~~~kegagalan sentiada menjadi peneman diri ini walaupun jauhr diri ini lari dan sembunyi darinya..MAAFKAN DIRI INI YANG TELAH BANYAK MELUKAKAN HATI MEREKA.. 



No comments: