Followers

Jutawan Muda

Friday, March 12, 2010

HasRat HAti

Assalamualaikum.

baiknya aq hari ni biasanya buka je blog mai redah jee nak tulis pe..heheehe..
Hari ni hari yang ok la bagi aq..
pagi tadi tengok citer ADNAN SEMPIT ngan OtaiSempoi sampai kul 4 lebih pastu aq syahid sampai kul 6.45..siap2 pa kelas..

pastu pinjam kate LOKMAN p Astakan Seni ambik barang tapi malangnya bukan BUNGA PAHAR yang aq ambik tapi hati yang baran aqi rembat..da ka patut aq dah tempah benda tu seminggu alih2 nak ambik pagi tadi tak de..aq memang panas giler..

Petang aq kuar ngan CIK BOTOQS beli barang.. aq beli .... tuk diner nanti..nak tau tunggu la hujung minggu ni hehee...aq balik awal tinggal Cik Botoqs ngan En MAGGIE tengok wanyang..aq nak balik awal ingat nak main futsal tapi sayang sekali PANAS KU SANGKA SAMPAI KE PETANG RUPA-RUPANYA HUJANG DI TENGAH HARI...ohhh tidak hasrat ku x kesampian

1 comment:

cik botoX said...

haaaa...
aku tao hg beli apa...
but then...
aku jugak yg x beli apa2..huhu