Followers

Jutawan Muda

Tuesday, February 23, 2010

Pening

pe la nak jadi dengan leptop aku ni..dia buat hal lagi..semalam baru hantar kat kuwe minta tolong tengok balik cam kena buang jee leptop 2..tak pe la selagi boleh guna aq guna..emm membazir 2 amalan syaitan kan,,heheh..

esok prestij,,esok gak kena hantar PRT tapi aq satu pun x buat lagi..nak buat cam mana leptop x boleh guna..pinjam leptop budak ni la malam ni...malam ni gak ada mthing cam malas pergi jee..nak siap kan PRT 2 nanti marah aq punya ketua ni...
da kelas lagi ni...cau lu..

3 comments:

toru said...

beli laptop bru la mije....

ot@i cUte said...

suruh kak demo bli apple jah hahahaha

wanhairi said...

mintak maaf, anda telah ditag..sila ke blog saya ok..=P