Followers

Jutawan Muda

Thursday, February 4, 2010

Sedih + Gembira =tension

nak cita pasal sedih dulu ke gembira dulu..
emmm aq cita pasal gembira dula la..

ha tadi aq test PRT. aku suka sangat.. Mula2 tuk aq cuak gak maklumlah masuk lambat 10 minit kot..Tak perasan khusuknya aq kat kelas En.Razak 2.. Ok kita stop kat situ berbalik pula cita aq..

Aq masuk kelas tapi aq heran nape budak ni bising semacam x de test ke.. Aq puun duduk la belakang skali tepi Jan budak fizik..depan aq Nali n Mus(liza member aq dari sek menegah lagi,, matrik pun skali.. jodoh aq kee...ishhh no3x)..

Dengan penatnya aq duduk dan Jan cakap kat aku test boleh tanya kawan tapi tak boleh tengok buku.. aq punya la suka cam nak melompat je..
satu jam test tu aq tengok je org kat tepi kiri, kanan,depan,blkang x org klu ada pasti jadi mangsa aq heheeh...
kuar test aq punya la senyum lebar nanpak semua gigi aq.. tipu la 2.. tapi punya la penat study semalam n pagi tadi.. tak pe yang penting aq gembira hehehehe..

Cita sedih lak..

Lepas habis kelas aq tel Mimie dia da kat jabatan..Ok la ada masa sejam lagi tuk kelas fizik..
Pastu masuk bilik ****(nama di rahsiakan) tengok Mimie ngah belek dia punya paper.. aku pun ambik la aku punya paper.. Emmm aq dah agak dah (muncul dalam hati aq)..cikitnye dapat.. Belek2 soalan aq pun tanya la soalan no 3 ni nape kena tolak 2... Ada ke dia cakap "Ni Dr.***** yang check maybe kena buat ERO kot"..selambe dia jee..dalam kelas dia cakap guna back subsitution boleh.. aq x puas hati dengan penjelasan dia.. X la sekurang2nya cakap la nanti saya check balik...

Very nak kena serang dengan aq balik... ishhh...sabar2... malas nak teruskan aq pun kuar...
tengok Aljabar moden pulak..Alhamdulillah., syukur aq suka no dia hehehe... pastu turun aq pun tengok result test tuk analisis vektor lak..hempeh..klu cam nu la kena repeat balik la jawapanya sem depan...

Aq dak tade hati nak p kelas fizik n aq pun ponteng..ishh3 teruknya aku..

Pe2 pun aq kena usaha lagi.. aq kenagak naik result aku yang jatuh gilerrrr 2..
Aaaa 1 lagi esok aq nak jumpa bali dengan ***** nak suruh dia + markah... sapa nak join aq jom esok lepas kelas kul 10 pg..

2 la dia kisah aku hari ni 4 Feb 2010..

No comments: