Followers

Jutawan Muda

Monday, February 22, 2010

se-ra..but

Hari ni bermula episod aq ke kelas cam biasa selepas cuti seminggu.. dan hari ni aq mula berfikir banyak benda yang kena buat dalam masa terdekat ini.. pening, penat, mual nak muntah mak oii bila fikir benda ni..
tak pe la aq nak lupa benda 2 dulu..sekarang ni aq nak cite lawatan aq kat ganu hari 2..syok dah lama x jalan kat ganu.. 
da cite lucu sebenarnya hehehe masa masuk taman tamadun Islam hari 2, kita orang bergambar sakan.. setiap monumer kita orang bergambar siap panjat lagi..DILARANG MASUK kita orang buat2 x nampak je asalkan dapat ambil gambar heehhe teruk kan.. pas2 da kat satu monumer ni nama dia ~SAMARAN IRAQ~ kita orang siap panajt lagi syok.. baru je nak ambik gambar aq dengar org menjerit..~ehh turun-turun mana boleh naik~ sayup2 jee aq dengar.. aq pun toleh la sebelah kiri tengok pekerja kat situ berlari ke arah kita org dengan cepatya aq terjun 2run hehe cuak siot..pastu dia orang buat pengumuman ~PERHATIAN KEPADA SEMAU PENGGUNJUNG ANDA DILARANG MEMIJAT, MENYENTUH DAN MEOSAKKAN MONUMER~ seluruh tempat dengar malu siot.. kita org dok gelak2 hahaha kelakar giler..

pastu p borang kat pasar kepayang..aq beli baju n cenderamat kat dak2 ni.. malam ni nak goreng kerepok lekor makan ramai2..syoknya.... 


 
  

 

No comments: