Followers

Jutawan Muda

Saturday, February 20, 2010

Hari yang sayu

ni sebelum bertolak pulang ke rumah

malam ni malam terakhir aku kat umah kakak aq sebab esok dah nak p Ganu dan terus p UPM.. Ni baru balik dari umah ayah jumpa mak dan ayah aq serta adik beradik..masa otw balik umah aq pagi tadi singgah lu kat pasar tani besut.. niat aku nak cari baju t-shirt belang2 kecil koler v tapi x jumpa da saiz besar.. cari kemaja tuk diner kolej pun sama x de yang berkenan..alih2 aku bli sliper Rm 8.00 jee..tengok kasut bundle da yang sama saiz aku tapi aku x beli pun..aku ni klu bab bli barabg susah sikit..kena pergi kedai 2 dua tiga kali baru dapat beli.. lepas 2 kita org berkelah kat tepi pantai..sebenarnya singgah makan je hehe..saja ambil angin tepi pantai. ombak punya la besar dan airnya kotor tapi ramia gak orng yang mandi manda..lepas 2 baru balik umah...

 ni masa kat tepi pantai..makan2 yam3
tengok ombak tu dah la besar airnya la keruh banyak pasir

petang tadi kuar p beli dodol tuk member~mimie,d dan sahabat kat kolej~ pastu lepak sambil hirup udara segar kat tepi sungai.. lupa lak sebelum 2 kami adik beradik buat rojak buah sedap giler huhuhu..
rajinnya dia..heheh
parut mangga dan buah betik makan cam rojak buah tapi ni ala2 kg punya la...hehe

ni kat tepi sungai..tenang rasanya

No comments: