Followers

Jutawan Muda

Saturday, October 16, 2010

Lata Jarum vs Taman

Assalamualaikum

Hari ni kita tengok gambar..seharian jalan2 di pekan Raub ehheh..syok giler...
memperkenalkan watak utama cerita kami ini..
Mohd Khairi Isa a.k.a tenok
hahhha..
tengok orang main air jee..

ni la cara urutan terapi semula jadi..
hahah best gilerr..air laju giler..hilang lenguh badan...
oppss sorang terlindung tu..
agak2 sapa ya
hahaha

ni la cara orang main air terjun..seriously memang best...
air dia sejuk 
cam kena pakingson la orang kata kalau masuk air ni....
hhahah

abaikan orang nya hahah
picture ni nak tunjuk betapa cantiknya tempat ni
hahaha...
 
Ini dia watak kedua Apih...
dia orang pertama turun mandi tadi
hahha
walaupun takut dengan tempat dalam tapi semangat main air tu x pernah luntur..
Soalan pertama dia tanya 
*dalam ke tempat ni*
hahahaha


Muka kepenatan bermain air hahah...
pastu terus snap2 gambar kat atas jambatan

 
Ni Mat Shah
kita orang pergi ke rumah dia la
cool giler mamat ni main air...
lepas naik tu
perut lapar
terus sambar
*****

Sesi Kedua selepas mandia..Kita orang pergi taman permainan...
Saja2 nak lepas kat sana...

 ni Mat Duan adik mat shah..mesti ramai terkejut kan hahah
adik besaq pada abang hahah

 Nice pic haha
walaupun korang cakap x cantik biar la aq cakap gambar ni cantik
hahahaha

hhhah aq juara
pusing pinggang..

Cerita kami dah tamat tuk hari ni..esok cerita lain lak..tunggu kemunculannay hahahah

1 comment: