Followers

Jutawan Muda

Saturday, July 3, 2010

MPP2

Assalamualaikum blogger2 semua chat?
Mari dekat..mari dekat..kita dengar kisah hari ni..huhuhuh..penat wehhhh..penah dok tengok budak ni isi borang, penat berdiri, penat turun naik turun naik tangga, penat tengok *orang*..penat bergelak ketawa ngan budak2 ni dan yang paling aq pening melayan kakak keselamatan tu..haahahahah...gelak sakan kot ngan dia..jatuh martabat aq..maksud aq bukan jatuh mertabat aq cakap dengan kakak keselamatan tu, maksud aq yalah dok gelak ketawa depan orang ramai x kan malu tu..huhuhu...dalam penat2 pun aq terhibur la jugak hilang la gak stresss tu...

Hari ni baru permulaan kisah adik2 kita adik ke da yang sebaya ngan aq pun di menara gading..aq kena jaga kaunter persediaan...kiranya kaunter yang paling banyak cakap dan paling banyak bergerak la....masa paling teruk aq kena masa budak MSN datang...dia orang datang 1 bas terus...ramai mak oiiii....dah kecoh2 kat kaunter aq tu x menang tangan nak uruskan dia orang...Ada yang blurrr2 masa isi borang tu,,ish2 korang dah da kat alam u ni kena la berdikari sikit..ni tak da yang x tahu nak buat pe..da yang kena cakap satu2 siap kena tunjuk satu 2 pun da..tu la korang asyik main sangat dah terputus urat2 mana satu tapi x semua la da yang segelintir jeee...kaum lelaki pula tu tapi main tekwondo...

Pastu tadi ada la pak cik ni terjatuh dalam longkong kakiya kena geriji longkong tu luka dalam gilerr...siap isi terkopek t...seram wehhhh naik bulu roma aq tengok luka dia..pastu aq, kak sha ngan zul bawa la dia pergi PKU...nasib baik la dia orang terima klu ikut prosedur dia orang tak terima pesakit luar kecuali pelajat dan staf UPM jee...agak huru hara la gak di buatnya huhuhu...

baru la blok ni da bunyi sikit klu x sunyi gilerrr...dia orang pun boleh la tahan...entah la aq rasa cam baru masuk darjah satu malu2 jee semua..emmm baru2 kot masuk tempat orang kan tempat baru lak tu...malam ni lak da taklimat PELAPIS ngan SUKSIS..soo klu ramai yang pergi sana alamaknya x de orang la kat kolej ni dah la ambilan kali ini cikit...tapi kali ni da ramai junior2 math masuk si..(BSK MATH) jee....

harap2 kali ni program berjalan lancar untuk seminggu ni...berpenat dan berbakti pada kolej untuk kesengan mereka di kemudian hari..jangan ingat ni sebagai bebanan kerana ai akan melemahkan kita...






p/s: aq nak cari kasut bola tuuu

2 comments:

Kanda said...

wah, x menang tangan..
hehe.. al the best to u..
don't forget tonight argentina vs german!!

cik botoX said...

wauu..dorang dah masuk???
tnguu i balik..
i nak berkenal kenalan..
haha
nak carik anak ikan la..
eh u reserve untuk i okeh adik..=)