Followers

Jutawan Muda

Friday, July 2, 2010

ADIDAS F5

Assalamualaikum

Pagi-pagi buta ni dah berblog..pe ke jadah deman ke...Semalam kuar ngan mat shah p tengok kasut futsal kat bangi huhuhuuh...cantik kasut tu ADIDAS F5 warnah merah..perasaan aq nak beli kasut tu membuak2 ni...kalau lah semalam aq da duat pastu aq sapu kasut tu..dah nak cari saiz kasut yg feet dengan kaki susuh dan semalam aq ketemuinya...wahh ayat skima gilerr beebebb....bangun pagi tadi pun teringat kat kasut tu...tak pe..tak pe tunggu 2 3 hari lagi duit masuk so boleh la bergaya dengan kasut tu kat gelanggang futsal nanti heheheh...



Semalam aq check status ic aq dah siap rupanya so kena la ambik kat kg...susah wehhh bukannya dekat jauh tuu nak paknya aq kena lap pos ic sementara tu..jadilah aq orang asing kat bumi sendiri...

debaran tuk terima budak baru makin terasa esok wehh dia orang daftar..aq x tau la semau persiapan dah buat belummm aq punya presss x cakap pe pun lagi so kita orang pe lagi beron9 la...tempat ni cam dah jadi siber cafe dahhh..dah semua bawa leptop masing2 beron9 hehehhehe...hari aq rasa hari paling sibuk la dah nak kena siapakn semua benda klu x kena serang dengan orang BHEP la iso x lepas huhuhuh....kadang2 iso ni leceh gah tapi ni penting tuk membuatkan sesuatu kerja tu jadi sistematik..berprosedur orang kata...baru la da classs...ni dia orang x datang lagi so boleh la aq on9 habis2san sebelum kerja datang huhuhuh...

ok la aq nak cau lu..pe2 berita mearik aq post lain


No comments: