Followers

Jutawan Muda

Saturday, December 24, 2011

Maafkan Aku SAHABAT

Assalamualaikum..

Pertama2 nya aq nak minta maaf kat Sahabat sebab telah buat dia terasa ngan aq..Pasal entry lepas (
klik) emmm..apa yang boleh aq katakan, aq ni bukan lah seorang kawan yang baik untuk semua orang. Kalau korang di tempat dia dan aq lakukan benda yang sama kat korang mesti korang dah maki hamun aq kan,, silap2 hantar orang tuk pukul aq...kalau aq minta maaf pun mesti korang ckp buat pe minta maaf aq dah banyak tolong ko, ko buat cam ni kat aq..haramjadah harampuchi betul punya orang..

I feel i alone right now dan itu memang patut pun tuk aq kan..padan muka aq..sila la korang gelak kuat2...malu betul bila face to face ngan dia..nak tengok muka aq malu..malu apa yang aq dah buat kat dia..walaupun pada dia x de apa2..
kalau boleh...


  1. aq nak menghilangkan diri, seolah2 aq kena culik, pergi mana2 tempat yang orang x kenal aq, pastu aq buat plastik surgery kat buka cam artis K-POP selalu buat..dalam 5 tahun kemudian aq datang sini balik. jadi orang lain..mungkin Sahabat dah tak kenal aq..walaupun aq kenal dia..it good i think
  2. aq nak hilang ingatan 4 tahun kebelakangan ni..kan syok aq boleh lupa semua masalah aq..lepas koma tu bagun2, kat mana aq ni, ko sapa? aq x kenal pun...syok kan kalau boleh jadi cam tu..dan aq x kan cuba nak ingat dalam masa 4 tahun tu..(dramatis bunyinya)..
  3. kalau boleh biar dia maki hamun aq, marah kat aq biar padan muka aq..biar aq sedo diri aq ni sikit x sedar di untung..tetapi malang Sahabat terlalu baik..
  4. kawan yang baik untuk orang yang baik..dah terbukti aq ni bukan yang baik tak layakkan untuk kawan dengan orang yang baik cam Sahabat..
Sahabat da baca entry aq..Sahabat terlalu baik..dia da mesej kat fb aq..kalau baca mesej dia tu mesti aq rasa sebak..

"First aku mintak maaf sangat2 kalau aku buat mung terase hati, xdek niat pun nak mungguriskan hati mung, sory sahabat
Sebenarnye, mung salah faham, aku suruh mung cari orang******, bukan bermakna, xbg mung jumpe aku. Itu just cadangan aku, untuk selesaikan masalah mung. Ia terpulang pada mung nak terima atau x. Kalau x terime pun, mung still boleh jumpe aku, n aku sedia je untuk ajar, But masa aku x sentiase free. Oleh sbb i2 aku bagi cadangan supaya mung cari org yg boleh mengajar mung****, bukan x bg mung jumpe aku. walau ada org dah ngajar mung*****, still boleh je nak datang tanye aku. Sory la kalau cadangan aku 2, buat mung terase.......
Aku cube sedaya upaya aku nak slesaikan masalah mung, yg aku nak just sedikit pengorbanan dari mung, pengorbanan hilang perasaan malu. Setiap mase, aku akan setiasa pikir, mcm mane nak selesaikan masalah mung. Sikit pun x dek dlm hati ini, mung membeban kan aku...... sbb i2 tanggung jawab aku, aku takut, aku takut, di akhirat kelak aku x mampu menjawab soalan bakal Allah tanye pada aku, terhadap tanggung jawab aku ini..... memang aku nak sangat tolong mung, just aku hanya mintak sedikit kerjasama dari mung, 2 je......... Aku hanya manusia biasa, aku tidak ada apa-apa kuasa untuk mengubah sesuatu, tapi dengan sedikit kudrat yg Allah bagi, aku guna untuk membantu saudara....... 
sekali lagi, MAAF kerana x mampu memberi yang terbaik untuk saudara, walaupun diri ini cuba untuk melakukan yang terbaik untuk Saudara................................................. MAAF MAAF MAAF................... SAHABATKU DUNIA AKHIRAT................"

Sahabat maafkan aq,

Aq dah x de sapa nak luah masalah aq ni, aq takut benda ni akan jadi kat kawan2 yang lain..setiap hari mesti aq fikir menda ni..How i can forget this problem.. 


No comments: