Followers

Jutawan Muda

Friday, March 18, 2011

Di sebalik BARCELONA....

Assalamualaikum

ekor hang ran daripada terlalu tension serba tak kena..how come this feeling I don't know...tak tau serba tak kena la..dari semalam lagi... rasa nak marah kat orang pun ada..ok sapa nak jadi mangsa aq..cepat...aq cakap cepat sebelum aq p marah korang semua....kalau x nak.. dok diam2...x sah banyak bunyi..aq stapler mulut korang ngan stapler gajah mau...tahu takut..buat muka cuak cepat..ok angin gila dah datang sila abaikan..

dah lama aq  menghupdate blog kan...so aq keluarkan aq punya kekrativitian...acehhh cehhh x boleh blah nak puji diri je kerjanya...selepas bertapa dalam gua bilik puaka selama 1 bulan purnama (sila jerit kuat2 TIPU) maka ILHAM pun datang lah..bukan MAKWE AQ ok...nanti lari lak gadis2 yang dok usha aq tu lari lintang pukang bila tahu aq da makwe hehehhe...tetiba..da ke orang nak usha ko wehhh sedar diri tu sikt..pendek...ok dah2 nak mengarut je lebih2...back to school story..aq nak cakp ni jee..jeng..jeng..jeng..

                                                                          ABIDAL
                                                                         XAVI
                                                                     PEDRO
                                                                    MASCHERANO
                                                                         MESSI
                                                                   D. VILLA
                                                                       PUYOL
                                                                   ADRIANO
                                                                   INIESTA

kreatif x aq ni hahah.....
serious angin apa yang melanda aq ni..cam x kena je..huhuh..


i want this smile back..
come..come..come to me...
aigoooooo

p/s: aq dah dapat aq punya hadiah contest hari tu...terima kasih penganjur...

2 comments:

kuey said...

mije penyokong lalang...

ain risya said...

jom join contest..
http://ibnushukran.blogspot.com/2011/03/ibnushukran-time-guess-contest.html