Followers

Jutawan Muda

Tuesday, January 12, 2010

hati Ku Tak tAhan

setelah lama menyepi kina aku datang kembali... tak tau la aku ni semenyak buka sem baru hidup aku cam tenang.. aku pun tak tau nape.. hati aku bengkek jee bila benda aku tak suka terjadi pada aku.. kesibukan kini telah bermula kembali.. banyak kerja yang aku dapat(buat2 banyak) tapi aku tiada hati tuk membuatnya... huhuhuhuh... tolong lah faham..

aku nak luahkan isi hati aku cikit huhuhh biar tenang jiwa ni..
2 hari lepas aku lepak la tempat kumpul geng2 aku..ahh malam 2 malam AJL.. ramai lak gak tengok walaupun 2 3 orang.. sedang2 tengok 2 aku dok la menyanyi dah lagu aku suka aku nyanyi la.. pastu da la orang tegur aku buat2 bodoh jee... pastu tiba2 hati aku celaru bila S(bukan nama sebenar) datang.. pastu budak2 ni buat2 la sibuk..eeee bencinya aku..masa 2 aku dah x de hati dah nak tengok AJL 2, aku pun bersaip la nak balik bilik... Pasti si S ni kasi arahan kat member aku suruh buat benda pastu dia guna la leptop aku, aku kasi je laa..tapi hati aku bengkek x tau nape.,

lepas 2 aku dapat arahan aku kena buat mthing kat semua SU sekr kena buat board.. Aku pun terima la.. Aku bincang2 cikit pastu aku pun bla...

Petang keesokan hari 2 aku SMS la semua SU n Exco minta hantar SU tuk malam 2.. tapi hempeh yang datang x semau aku x tau nape. bila aku tanya dia orang da dapat mesej aku tak dia orang cakap dapat tapi nape x datang..huhuhuhu bengkek2.. x samapi pun 10 minit mthing aku dah habis..

lepas 2 aku da mthing program besar lak.. dalam sebelum 2 da la kakak ni datang kat bilik mesyuarat 2 tanya fasal mting tadi aku cakap la x semau datang... kami pun cakap2 a sambil bergurau2..tiba2 je aku tertinggi suara kat dia..huhuhuhu aku rasa bersalah sangat..(kakak saya minta maaf saya x sengaja)..

aku dapat call lak kata si S cari aku cakap la aku da kat atas dia pun da lalu kat luar 2 x kan la x nampak aku.. aku diam je malam nak menjawab.. aku jawab ok pastu aku pun turun..

aku dapatkan si S tanya dia nape cari aku..dengan x senyumnya dia tanya mana semua orang.. mana la aku tahu budak2 dok kat mana... aku malas nak layan aku pun p la kat member aku dok gelak2 ngan dia.. aku tengok dari cermin cam da orang x puas hati dengan aku.. lantak la korang..

dalam program 2 ramai gak member aku yang terlibat kesian kat dia orang aku pun tanya la da pe yang boleh aku tolang.. pastu tetiba je da orang tanya(orang top) sapa yang ambik kehadiran.. member aku dah pening mana nak kejar fotostat lagi nak bagi handout lagi.. aku pun cakap la biar aku tolong..(x senyum pun kat aku ucap terima kasih apatah lagi) aku pun suruh la budak2 ni masuk ambik kehadiran sambil borak2 ngan dia orang..

mthing bermula.. aku buat hal aku je aku dah tak de hati kat dalam mthing 2..
habis mthing aku naik aku teman member aku dok ajaq budak menari... pastu si S datang aku buat2 x tau jee... x senyum pun.... tak pe la aku harap aku yang cilap dalam hal ni.... aku harap lepas ni aku ok ngan si S.. aku dah penat nak buat orang puas hati huhuhuh

No comments: