Followers

Jutawan Muda

Tuesday, January 26, 2010

hari yang penuh kejutan

hari aku rasa penat sangat..penat dengan masalah.. pagi tadi test 1 analisis berangka.. aku dah study tapi ni balasan pada ku kot.. aku dah buat silap dalam test tadi huhuh rasa nak menangis jee.. nak makan pun dah tak lalu.. aku rasa betul2 sedih gilarrrr35x..

pas 2 p la mengundi MPP dengan hati yang bukam.. food cuard punuh dengan manusia kelaparan... entah ape yang aku ambik sebagai santapan tengahari aku lantak la.. Entah siapa yang aku X untuk MPP kali ini aku pun x tau hati dan kepala aku dok ingat pasal paper tadi.. Yang aku ingat aku da X member aku Tim.. moga2 dia terpilih menjadi MPP kali ni dan yang pasti aku boikot budak kolej aku nama dia ****** katanya PRO-M aku pun tak tau mungkin la kot..

Kelas petang kul 2 aku pergi dengan hati yang x bermaya dan sedih.. aku dah target sem ni aku nak naik kan pointer aku yang jatuh merudun cam jatuh dari kapal terbang dari India ke Mesir.. Pointer aku teruk gila dan aku nekad untuk membaikinya tapi sebaliknya yang terjadi test 1 aku hancur... hanya Allah sahaja yang tahu perasaan aku ni..

masuk je lab aku buka la internet dan facebook orang kata sambil menyelam minum air..
aku cari la maklumat untuk assingment group aku.. tunggu punya tunggu lecture x masuk apa lagi main facebook jee la budak ni tapi ada la gak yang cari maklumat..
pastu jan datang "mijea dah tengok ke Putra MLS PRT ore punya dah da".. aku pun buka la benda alas 2 seronok gila aku bla terpanpang PRT aku dah da.. aku pun dah x risau pasal subjek 2..

Alangkah terkejutnya aku tiba-tiba aku terbaca "QKS2106 CEKLEMPONG".. gila dia bila masa aku daftar subjek ni kan hari 2 dah penuh kouta..

aku pun risau la sekali pun aku tak pergi kelas dia yang dah berjalan berminggu-minggu.. org kata klu org 2 tak pandai main caklempong 2 dah boleh bawa lagu Aizat-kau pergi (yee ke??)
kepala aku betul2 serabut.. huhuhu aku tak tau dah buat pe lagi.. nak drop RM50..duit 2..

tengok la esok cam mana.. esok pun penuh dengan test..
tak tau la nasib aku esok macam test hari ni ke? lebih baik ke? @ lebih teruk (yang 2 aku pasti)

No comments: