Followers

Jutawan Muda

Friday, January 29, 2010

MaLang KE NasiB Ku

Hari hari khamis.. pagi tadi aku study fizik moden bagai nak rak sebab petang nanti ada test..
kelas aku start kul 2 sampai la kul 7 tanpa henti, very the penat kan..
waktu test pun tiba..berdebar2 hati ku berdebar bila Dr chen masuk (menyayi ok).
aku pun tengok la solan 2 :-dalam hati; cam mana n aku tak habis study lagi..huhhuuhh~

nak je aku tiru orang sebelah (dah tiru pun hehehe)..
aku kuar bilik test tu dengan hati yang separuh lega... suka kerana penantian aku untuk test 2 dah tamat yeeeaa.. sedih kerana takut dapat markah rendah n duit dalam poket dah kering kontang hhhuhuuhu...

malam pun tiba..
tiba2 terbuka hati nak p solat berjemaah kat surau..aku pun mandi la awal2 pastu pergi surau (uuu alimnya dia)..

kul 8.20 cik Bibik call ajak p tengok futsal wanita..cikpetro main..hehehe..
aku p la jalan kaki dengan cik Bibik, penut n Check..
aku berjalan di tamani payung berwarna pink milik si penut..
punya la ramai manusia kat padang futsal 2 tengok budak puan main..

aku bersorak punya la kuat rasa macam hilang semau tekanan aku petang tadi..hahahaha..
Aku gelak yengok cikpetro main,,masuk sekejap je dah pancit 2kar orang lain lak...
nasib baik menang besar 5-1.. tahniah K6 dan cuba lagi K12..musuh tradisi 2..cikpetro boleh tak nak no hp baby..heheheeh gatai

pastu aku berlari2 anak balik kolej da mthing MMG lak kul 9.30...
Bila mula mthing je aku kena hentam..cam aku ni x buat kerja..very the panas kat dalam bilik 2..
aku buat bodoh jee..cam biasa.. aku ni klu time buat bodoh aku la juara hehehehe...
aku layan biasa2 jee pertanyaan diorang malas mak nak layan....

nak ubat hati aku yang panas dalam bilik mthing 2 aku buka la blog aku nak cari kenalan baru... harap2 diaorang sudila lawat blog aku yang entah pe2 ni..
perut aku la tiba2 rasa semacam..mengandung ke..ishh agak2 la orang laki mana mengandung heheheh..
baru aku ingat aku x makan masi sebiji pun lagi hari ni...

aku~ D nasi kat mana
D~ ada kat atas jom naik makan
aku~sat nak tengok surat zul
D~ cam tak sempat je dah nak pukul 12.00 ni
aku~ok sat jee

aku pun naik la ata..perut ngah nyayi lagu rock kapak (lapar la 2).. aku pun makan nasi kegemaran ku ni sambil menyiapkan coretan hari ni...

aku rasa sampai sini dulu untuk hari ni.. nak sambung makan terliur tnegok D makan nasi lemak dia

emmmm sedap..
jom makkkkkannnn

No comments: