Followers

Jutawan Muda

Sunday, April 10, 2011

Ia semakin hampir tuk pergi

Assalamualaikum

Ok dah berkulat dah blog ni...lama sangat tak mengupdatenya...da masalah jiwa yang snagat la komplaks..cam analisis kompleks lak kan...tapi sekarang dah ok...heheheh...

ok sekarang ni minggu2 yang menyedihkan kerana tinggal beberapa minggu la untuk aq bersama mereka-mereka..lepas ni dah x jumpa..sedih sungguh rasanya...tapi korang tetap di hati aq sedih sehh..dah 3 tahun bersama dia orang dah tiba masa untuk dia orang pergi lebarkan sayap mereka..huhu..tinggal la aq sini untuk setahun lagi..

tercipta lah memori bersama mereka semua...semalam pergi camping kat sungai Gabai..aq sangat seronok...thanks tuk korang semua..serious semua masalah aq hilang semalam..walaupun penat aq lupakan kepenatan tu..aq sangat2 seronok...terharu pun ada gak...thanks korang..nanti jangan lupakan aq walaupun aq ni x penting dalam hidup korang..tapi korang da tempat istimewa kat dalam hati aq..hhuhuhu..sedih memang sedih tapi kita x boleh tolak takdir kan...

 wajah2 ni tak kan kelihatan tahun hadapan..
senyum ni ...

kaki ini melangkah meninggalkan aq sini..




 thanks korang buat hidup aq ceria..
semalam paling best...



pe aq buat ni nak kata sedih muka x pun huhuhu...

2 comments:

Iskandar Shah said...

Jangan lupa saya mijay! walaupun susah nak cari gambar saya dalam simpanan kamu.. ; )

hamihemo said...

Is..x akan lupa punya...